هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

 

Assassins.Creed دانلود Assassin’s Creed III   بازی کشیش قاتل 3

نسخه سوم از سری بازی های Assassin’s Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: “شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

 

nfs%20mw دانلود بازی Need For Speed: Most Wanted 2012

 

 

استودیوی بازی سازی Criterion را با ساخت سری Burnout می شناسیم که از سال ۲۰۰۸ که بازی بسیار زیبای Burnout Paradise را راهی بازار کرد، نسخه دیگری عرضه نشده، اما در این مدت این استودیوی بازیسازی یک نسخه از سری بازی های Need for Speed را راهی بازار کرد که نمایش بسیار خوبی از خودش داشت و به همین دلیل EA تصمیم گرفت که ساخت یک نسخه دیگر از این سری را به این استودیو بدهد. Need for Speed: Most Wanted  جدید دوباره می خواهد یادآور نمایش های خوب نسخه قبلی اش باشد که به نظر خیلی ها هنوز یکی از بهترین نسخه های NFS تا کنون است. این بازی دنباله ای بر نسخه ۲۰۰۵ نیست و تنها نام آن را به دنبال دارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Counter Strike یک بازی شناخته شده در ایران که کمتر کسی پیدا می شود که بازی های کامپیوتر کرده باشد ولی Counter Strike را نشناسد. Counter Strike یک بازی مهیج و با نشاظ و در عین حال با کشتار فراوان است. اگر به دنبال یک باز یهیجان انگیز و حرفه ای با اسلحه هستید Counter Strike تا حدود بسیار زیادی شما را قانع خواهد کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

سرانجام پس از مدتها قول و وعده، امروز بازی جدید Angry Birds Star Wars عرضه شد. داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

دانلود بازی فیفا 13   Fifa 13 نسخه نهایی برای PC + نسخه BlackBox

بالاخره بعد از مدت ها انتظار نسخه نهایی بازی فوتبال فیفا ۱۳ – fifa 13 منتشر شد. طبق گفته سازندگان یکی بالاترین هوش های مصنوعی ساخته شده در بازی های ورزشی، در FIFA 13 به کار رفته است. حمله هوشمندانه تیم ها به بازیکنان امکان آنالیز فضا، تلاش بیشتر و هوشمندانه تری برای شکست خط دفاعی را می دهد تا بتوانند به صورت همزمان به دو بازیکن فکر کنند. بازیکنان هم اکنون می توانند از هوش خود برای ساخت یا تغییر شکل دادن حملات برای بدست آوردن موقعیت های بهتر استفاده کنند و با دویدن تمامی مدافعان را جا گذاشته و کانالی برای رسیدن یا پاس دادن به هم تیمی خود پیدا کنند و همچنین جاگیری خوبی برای خود داشته باشند تا بتوانند حملات بهتری را ترتیب دهند.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 29 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

| دانلود با لینک مستقیم نسخه فینال و نهایی با کرک سالم |

pes 2013 final دانلود بازی pes 2013 Final برای کامپیوتر با کرک سالم

بالاخره پس از مدت ها انتظار بازی pes 2013 آماده ی دانلود شد.هم اکنون می توانید نسخه اصلی فینال و کامل بازی pes 2013 را با کرک سالم و معتبر SKIDROW با لینک مستقیم دانلود کنید.

چند سالی است که رقابت در بین بازی های فوتبال بین بازی pse و فیفا منحصر شده است اما سری بازی های pes در ایران از طرفداران بسیار بیشتری برخوردار است.در pes 2013 سعی شده کنترل توپ تا حد بسیار زیادی نسبت به نسخه های قبلی در دست بازیکن باشد تا شما لذت بیشتری از یک شبیه ساز بازی فوتبال را ببرید.شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید pes 2013 توسط کریستیانو رونالدو تائید شده و به اصطلاح مهر امضا زده است.به کل از ورژن جدید بازی شما کیفت و کنترل های بهتری های نسبت به نسخه های قبلی خواهید دید.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو